pagi pagi lagi????

2 jan 09.

ary nie aku bgn awl sbb nk follow abg aku g shah alam nk ambk brg dy. soo bgn awl la kn..haha...
tbe2 ade pnggilan.. aku tgk screen fn.. aku tkjut sbb fhmi call.. dlm aty aq tragak2 nk angkt or x.. p aku angkt je ar.. just nk tau knp. aq xd aty kt dy da ok! dy ckp hye. aku pn hye la blik. then kami pn smbang ar.. tp mmg kaku ar! cm bese aq x ske klu kaku je klu dlm fn. aq je la yg ckp byk.. lntak ar.. upe ny dy wt s.sver nk call ika p ika tdo lagi.. soo dy call la aku? npe aku eh? xtau la. huhu.. then ckp2.. dy ckp t dy call blik.. ok la.. aku ckp ok.. aku pn lpak ar dlm blik dgr2 lagu.. then my fn dering lagi.. aku pn angkt ar.. then dy ckp ade pkerja lalu. ouh ouh.. kami ckp 12 minit.. p x byk ckp. lebih byk diam.. dlu klu dy call mmg aq ske. p kali nie. xda.. aq da xd aty lngsung kt dy!haha.bagus ain!anda bjaya mmbuang perasaan anda!haha..gud job sygs!hehe..then then.. aku sje je tny cmnie "smlm fhmi tny ain.ain bnci or x kt fhmi.ain ckp x.then now.ain nk tny.fahmi bnci kt ain lagi ke?" then dy ckp "x kowt" aku ckp ar "npe ade kot?" (xd mkne pape k!just nk tau je) .. then dy ckp "xbnci da" aku pn ckp ouh ok. then kami diam..diam..diam..haha..then dy hello kt aq..aq pn ye? npe diam.dy ckp xd pape.. haha.. bodo btul ar tyme uh.. ngee.. then agk ny da bosan kot? dy ckp ok la..lain kli call lagi.. aku pn ckp ouh ok. thx eh.. ok bubye.. dy pn bye.


maka tamat ar sesi ituh! haha.. dlm aty aq alwiz ttny2 npe tbe2 dy mncul balik? adoi adoi.. sbek ar aku da xd feeling kt dy lngsung.sikit pn x!hehe.. bagus ain!


papepn fahmi. thx la eh cuz sudi gak cntct ex mu ini! ekekek... ayt skem la plak.. haha.. tengkayu (:

No comments:

Post a Comment