kepenatan.

31 dec 09. tambun!

penat ouh penat.

hmm.. kul 12 mak pn mula bising... "iqa..g mandi skunk..kunk nk ambk endi..then nk g manjoi dlu..br g tambun." aku pn.. laa cket lg la.. dgn mlaz ny aq pn g la mnd... pastu ambk la bju putih bunga purple.. then sarung la ke bdn.. haha.. akuh suka baju nie sbb... sbb baju nie lmbut.. hehe... then aku pn cari ar plak tdung... tdung pe eh??? aku pn tpk. da lme x pki tdung wrne2.. asyik2 putih itam putih itam. lme cicak pn mlekat kt aku..hahaha... aku pn capai ar tdung purple yg labuh uh g la gosok.. mak aku pn mle ar bleter... iqaa... cpt la cket.. da lmbt nie.. aku pn gosok la laju laju..haha..

then ckp kt mak aku... mak labuh sgt ke? mak akuh ckp ok la tuh.. labuh ar bagus.. lawa je... aku pn mle perasan kjup... hahahha.. uweekkk uweeekk.. hehe... aku pn lilit ar tdung.. then trus nek keta g ambk adk aku kt tuisyen.. then g la manjoi dlu... ade la mmber2 lme aku cater kt ctu.. rnd mereka uh!! then da selesai mkn minum...

kami pn g la tambun... smpi smpi.. trun je keta trus aku msuk uma abg ipar aku tuh.. tny kt tnang abg aku.. mne pngntin? x smpi lg eh? dy ckp blum lagi.. ouh ouh.. trus ar aq ambk ank sdara aku, amsyar... dy pn jerit.. tam.. tam.. haha... then aku pn bwk ar dy ke hulur ke hilir.. owg kt knduri uh usha jerk.. ah lntak la.. haha.. skali uh aku nga syok2 dukung amsyar.. adk abg ipar aku ngan isteri nya kak as smpi... aku pn g je la usha.. tangkap gmbr jup... then lpak je kt khemah.. ade ar gurl nie usha aku.. aku pn usha gak.. rse cm knal lak dak uh tao.. p x sure ar?? spe eh?? lntak la.. haha..

then tbe2 adk abg ipar aku.. aku pnggl dy angah jerp.. dy bg camera kak as.. suh jd camerawoman jup.. aiyo.. penat doe.. aku pn jd la kjup.hahaha...then kak as suh cameraman yg asli ny tangkap gmbr dy baling bunga kt mmber2 dy.. aku pn tgkap je la dr jauh.. ekekke.. lawa gak uh.. hehe.. smpi bpeluh aku.. ye ar.. panas nk mmpus ar.. hehe..

then dlm kul 4.15 da abz bgmbr n sume2 ar.. mak abah ajk balik.. jom jom.. then aku dgr ade owg mlalak gne mic.. haha.. ingt kn spe ar ckp pah pah pah pah.. upe ny ank sdara aku amsyar jerit2 kt ctu.. then aku suh ar dy nyanyi lagu bob the builder.. haha.. dy cme tau ckp bob bob the hahha... then dy nme ayh aku.. tuk dy la kn.. dy pn tbe2 je... tuk tuk... allah..... akbar... dy klu nmpk ayh aku mst azan.. ekekke.. ye ar.. dy slalu tgk ayh aku g surau dpn uma.. tuh dy azan uh.. then dy jerit cm2.. dy pn nyanyi....

satu syg umi..
dua syg ayah...
tiga syg pah..
empat syg tuk..
lima syg wan..
enam syg tuk..
tujuh syg mak tam!! hahha...
then dy jerit nyang....
hehe..

mcm2 la..
br nk msuk 2 taun.. da pndi mcm2.. hehe (: seronok lah!!

then mse nk balik.. aku tgk mak aku smbang ngan mkcik sowg nie.. aku pn tingt yg mkcik nie ad ank boy.. aku cr2 nmpk la syahmi.. hehe.. dak f4.. adk angkt akuh tyme aku f1.. aku ambk dy pn wkt tuh akuh ajk nsyid skewl agama mak akuh.. dy mnx aku on jerp.. lme x jmp dy.. rnd sih.. ngee~.... then balik ar....

smpi je kt uma.. aku ambk buku terus g kdai.. nk fotostat... tggu pny tggu.. ade la 2 owg mamat nie. sowg xnsem.. mayb 20 an... yg sowg nie nsem.. mayb belasan gak cm akuh.. kbtulan tyme uh ade mkcik ne tah sblah aku.. dy tgk bku aku.. ouh student lagi.. aku tgk dy.. dy tny duk cnie ke.. aku angguk jerp.. then dy tny. tuh mak ke.. aku tgk then geleng.. pastuh start ar dy sgih2.. gatal tul.. haha.. dy tny nme pe.. aku pn ckp ar nk nme pe? hahaa.. dy tny num fon ade.. aku trus pusing.. uwewekkk... then akuh ckp x yah ar.. trus akuh smbang ngan mkcik yg akuh x knal uh.. yg mamat td smbang ngan kwn dy.. dy ckp cun ouh.. labuh plak tuh.. haha...


mcm2 ar dowg uh.. amacam.. aku rse cm nk tuka personaliti arh.. ok x? ekekke (:

No comments:

Post a Comment