kan best kalau dapat boy yg cm nie

*penGorbaNan*

satu pasangan kekasih sedang memecut melebihi 100km/jam di jalanraya.
gadis : perlahanlah skit moto nie..sya takut la..

si lelaki : tak nak..laju-laju cmnie la sronok..

gadis : tak..tak seronok pon..tlong lah...sya tkut nie..

si lelaki : klau awk nk sya perlahankan mtosikal nie awk kne kata awk cintakan
saya dulu..

gadis : ok..saya cintakan awk!

si lelaki : ok..sekarang peluk saya..

*si gadis memeluk lelaki dengan erat*

si lelaki : awak..boleh tlong tggalkan topi keledar saya tak..
kemudian pkaikan kt awak..saya rsa tak selesa lah..

---------------------------------------------------------------------------------

dalam suratkhabar keesokan harinya :

sebuah motosikal telah berlanggar dengan satu bangunan akibat kegagalan fungsi brek.

dua mangsa yg terlibat dalam kemalangan tersebut dan hanya seorang terselamat.

kisah
sebenarnya,semasa menuruni jalan tersebut,si lelaki telah mendapati
yang brek mtorsikalnya tak b'fungsi..tetapi dia tidak mahu kekasihnya
tahu.sebaliknya dia meminta kekasihnya tadi mengungkapkan perkataan
"saya cintakan awak" dan merasakan dakapan terakhir kekasihnya,dia juga
memberikan topi keledarnya kepada si gadis mengharapkan kekasihnya itu
selamat..walaupun itu beerti dia akan terkorban.

jadi
sekiranya ada seseorang yang amat anda cintai dan ambil berat beritahu
dia yang anda cintakannya utk selamanya..semoga kita masih punya waktu
utk mengucapkannya

No comments:

Post a Comment