gud bye 2008!

byk tul bnd2 yg tjadi kt aku spnjg tahun 08 nie! pahit manis masam suka duka puaka sume nye ade! pejam celik pejam celik dah msuk taun baru da!

08? taun yg agk mncabar!taun yg sdih bg aq!taun yg agk pelik bagi mmber aq thadap dr aq! sbb? sbb tbe2 aq leh single hampir stahun! haha.. pelik kn? x pena2 pn aq single lama cmnie! hehe (:

pape pn.. ituh sume lumrah kehidupan kn kn? sedih gembira.. suma owg pena laluinya! hehe..

sooo

welcome 2009! gud bye 08! muaahaahaha


azam utk tahun baru 09 :

1. belajar belajar dan belajar utk SPM kali nie (nak buktikn aku pn leh bjaya gak)
2. nak jadi baik sgt3! haha.. insyaAllah.. nk jadi ape yg adek aku nk aku jadi.. xsosial sgt3! haha
3. x nak cari gaduh ngan sape2 da.. wt bodo je ngan kutukan owg lain.
4. x nak mncarut da.. sjak bila tah aq pndai mncarut???
5. x nak boros! gila boros ny aq taun 08 nie! haha
6. nak tambahkn kerajinan tolong mak abah n adk bradik.. haha (:
7. nak jadi girl yg baik! sopan santun ouh lemah lembut! insyaAllah.
8. xnk kisah pasal boy2 yg poyo n perasan nsem n bajet hot je! agagagaga
9. aku nak buktikn aku leh hidup ar tnpa lelaki ok!
10. pe lagi? t aq tmbh lagi.or kowg ade pape nk aq ubah? komen ok!!


No comments:

Post a Comment